Första inlägget!

Hej och välkommen! Detta är första inlägget på min nya blogg. Jag kommer börja med att berätta lite om mig själv och även berätta vilka djur som bor hos mig! 
 
Jag heter Jonna Esplund och är en sprallig tjej som tycker om att träna. Jag utbildar mig till Personlig Tränare just nu. Samtidigt som jag pluggar och tränar har jag även ett stort intresse för djur. 
Just nu finns det 13st marsvin hemma hos mig. Alla dessa marsvinen är övergivna/dumpade marsvin och även marsvin som har vanvårdats och levt i fruktansvärda förhållande. Jag föder inte själv upp några marsvinsbebisar men jag har tagit hand om 2st dumpade honor som har fått bebisar. Första kullen kom den 5april där det fanns 4st söta och friska marsvinsbebisar. Andra kullen kom faktiskt inatt (16maj) och det finns nu 3st söta marsvinsbebisar som har bra vikter och förhoppningsvis överlever dom allihopa! 
Kull nummer 1. Födda 5 april. 
 
Allmänt | |
Upp